diald-zvlastni dotaz

Jaroslav Stribrsky Jaroslav.Stribrsky na vscht.cz
Úterý Srpen 15 14:57:48 CEST 2000

Ja pouzival diald-0.16.5a-2 (aspon myslim, ze to byly ty cisla) a k nemu je
doplnujici balik diald16-config-0.16.5a-2, ve kterym ty konfiguraky jsou.

    Jarda Stribrsky

Sperka na sdc.pre.cdrail.cz wrote:

> Pri instalaci diald (konkretne na RH6.2) se vubec nevytvori konfiguracni
> soubor /etc/diald.conf. Je to normalni , nebo jsem neco obesel? Ma se
> vytvorit instalacnim skriptem nebo jak?
>
>                 DIKY
> LUBOSH.

      Ing. Jaroslav Stribrsky
      Vysoka skola chemicko-technologicka
      Ustav pocitacove a ridici techniky
      Technicka 1905, 166 28 Praha 6, CZ
      E-mail: Jaroslav.Stribrsky(at)vscht.cz
      WWW: http://staff.vscht.cz/~stribrsj
      Tel: +420-2-24352970

Az mi bude tak sto deset, prijde Buh a zmackne RESET !