OT: Vlastnosti disku (was:Re: HW chyba disku?)

Daniel Prynych Daniel.Prynych na hornet.cz
Středa Srpen 16 11:44:30 CEST 2000

Ja jsem si koupil WD 13GB pred koncem roku a uz asi nekdy v breznu mi ho
museli vymenit nejdriv to zacalo piskanim pri startu. Pak slo nastarovat az se
zahral asi po 15 minutach a nakonec vubec ne. Ted mam misto nej seagate a
je to zatim bez problemu.

Dan