OT: Vlastnosti disku (was:Re: HW chyba disku?)

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Středa Srpen 16 11:56:45 CEST 2000

On Wed, 16 Aug 2000, Daniel Prynych wrote:

> Ja jsem si koupil WD 13GB pred koncem roku a uz asi nekdy v breznu mi ho
> museli vymenit nejdriv to zacalo piskanim pri startu. Pak slo nastarovat az se
> zahral asi po 15 minutach a nakonec vubec ne. Ted mam misto nej seagate a
> je to zatim bez problemu.

Pocitam ze jeste hodne lidi prispeje do tohoto threadu, ale spise by
se melo spilat vyrobcum nez v konferenci o Linuxu, kde s tim stejne nikdo
nic nevymysli. Tudiz bych navrhoval tento thread ukoncit, co myslite?

R.V.