Stav Linuxovych Novin?

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Středa Srpen 16 12:46:57 CEST 2000

On Wed, 16 Aug 2000 roofer na post.cz wrote:

> Dobry den.
>
> Chtel jsem se zeptat na stav Linuxovych novin. Po cisle 1/2000 to
> vypadalo slibne. Kdyz nekdo z konference nabizel postup propojeni Linuxu
> a Win pres paralerni port, tvrdil, ze to bude v nejblizsich LN. Pote se
> nic nedelo, po nekolika mesicich Pavel Janik ohlasil uzaverku... a nic.
> Docela to vypadalo, ze je po vsem, ale docela nedavno zase nekdo v
> konfere (P. Olsak???) psal, ze pripravuje clanek do LN...
>
> Myslim si, ze LN jsou obrovskym prinosem pro zacatecniky (a nejen pro
> ne). Ne kazdy ma k dispozici priopojeni pevnou linkou a nemuze shanet
> [...]

Ano, i ja jsem si vzdycky rad LN precetl. V nedavne dobe tu byly informace
ohledne pripojeni Linuxu prostrednictvim satelitu, taky velmi vhodne pro
takovyto clanek do LN.

Bohuzel situace se ma tak, ze lide odpovedni za vytvoreni LN maji jine
povinnosti, ktere jim nedovoluji se venovat LN. Hlavni koordinator a
vydavatel PJ ml. ma ted uz vlastni noviny :) na linuxworld.cz, takze i on
je pomerne zaneprazdnen.

Protoze uz bylo nekolik dobrych prispevku take zverejneno na root.cz,
navrhoval bych, aby jednou za cas vysel nejaky kompilat techto prispevku
jako tistena priloha root.czv podobe LN. Mit nektere navody pekne
pohromade tistene na papire uz jsem take ocenil...

R.V.

 > Diky vsem, kdo do LN nekdy neco napsali, budiz jim (LN) zeme lehka. > >

Napodobne :)

| Radek Vybiral				           Radek.Vybiral @ vsb.cz |
| Technical University of Ostrava               http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                    GSM: +420 602 473 670 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
| NEW! Czech: Sluzby automobilistum	          http://www.automobil.cz |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |