Stav Linuxovych Novin?

Petr Stanek snek na penguin.cz
Středa Srpen 16 15:25:44 CEST 2000

Karel Zak wrote:

>                            ^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>  Slo by to nejak rozvest? (nemyslim to nijak kousave, ale zajima mne
> co stoji za touto vetou :-)

Ne jsou to me subjektivni nazory.

>  Co by melo cloveka motivovat, aby psal do LN a ne pro
> linuxword, root, undeground nebo reboot?

No mne motivovalo nekomercni zamereni a super obsah.
Bral jsem to jako cest psat do LN. Take jsem vte dobe psal
hodne do CHIPu.

Mne by uplne stacilo jako motivace vedet ze mnou napsany
clanek vyjde a bude vitan.

Proc nevysel je mi zahadou. Jeho zneni najdete na
http://www.penguin.cz/~snek/clanky/Mips-RaQ2.html
nepatrne procento vyslo jako spoluucast na clanku
jineho autora v SWN. Sam Sof-tronik mi zakazal
se u jeho zakazniku o tom clanku zminit sluvkem.
ale jinak neprotestoval a vedel co prodava ;-)

Snek