OT: Vlastnosti disku (was:Re: HW chyba disku?)

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Srpen 16 13:36:51 CEST 2000

Odchazi vam lozisko.

Objevil vadny sektor a snazi se zachranit data a presunout je jinam (to v
tom lepsim pripade, tohle delavaly connery). Anebo narazil na vadny sektor
a snazi se jej precist. To klapani je re-seek hlav, aby si sedly
trosililinku jinak na stopu (nerizeno, spoleha se na mechanicke vule) a
doufa, ze to precte.

| Jsem rad, ze nejsem jediny komu klape ve WD. Vzdycky kdyz dojde na reset,
| tak se ozve desna rana, ale disk porad jeste funguje.

To je zámek hlav, je tam velký elektromagnet. Asi upadlo tlumení.

Pokud dela tyhle akustické projevy, běžte ho s klidným svědomím vrátit.

Zdraví

             Jaroslav Lukesh, K-net
               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications