PHP4 jako CGI ?

Michal Samek spec_list na tony.cz
Středa Srpen 16 14:40:32 CEST 2000

No ja to pouzivam bezne kdyz testuji nove verze pripadne
jine konfigurace knihoven (mam v /home/httpd/cgi-bin asi 5
ruznych verzi php4 treba s mingem atd.) ale nikdy mi to nic takoveho
neudelalo. Vlastne ani kdyby se apache snazil 'proparsovat'
vystup z php4 cgi pres php3 modul by to nemelo nic provest.

Zkousel jste ten php debug nebo jak to je? Flushne vam to
aspon neco ven, nebo hned zkraje lehne? Vyhodi to phpinfo()?

Michal Samek