Zopar otazok

Martin Spevak singer na fornax.elf.stuba.sk
Středa Srpen 16 15:40:56 CEST 2000

dobry den, mam nejake otazky s ktorymi neviem pohnut

1.) ak viem IP cislo, da sa zistit cez SAMBU meno stroja?

2.) potreboval by som mat sifrovany disk na linuxe, ale mam este
poziadavky, aby to vedel precitat apache(teda web). uz z vas niekto nieco
take robil? nieco jednoduche.. som zaciatocnik ;-) v podstate mi ide o to,
aby sa nedal pecitat disk ak niekto bootne "rescue"

3.) nema niekto ESQL/C pre informix? na webe nic nie je.. niekedy to
distribuovali prostrednictvom intraware.com. Stare distribucie to mali
obsiahnute ale nove uz nemaju. Staru distribuciu nemam Informix SE v
ktorej to bolo uz nemam :'(

4.) kompiloval som WEBserver apache s apache-ssl1.40 (1.41 mi
nejde). isiel som podla manualu,a le hol nespustilo sa to:
postupoval som takto:
cd apache
./FixPatch /usr/local/openssl
./configure --prefix=/usr/local/apache
cd ../php
./configure --prefix=/usr/loca/php3 --with-pgsql --with-gd --with-apache=../cesta_na_apache_src
make
make install
cd ../apache
./configure --prefix=/usr/local/apache --activate-module=src/modules/php4/libphp4
make
cd src
make certifikate
cd ..
make install

on napise ze vsetko je OKI.. ale nie je.. pretoze ak dam nastartovat
daemon napise mi ze nemoze spustit httpd
httpsdctl start: httpd could not be started
skusal som priamo spustit aj httpsd, ale vrati chybu 1, co je jedina
nepopisana chyba v zdrojakoch. httpd mi normalne bezi.. a je tiez v adr
/usr/local/apache
jediny problem je, ze mi nespusti httpsd ;-) co mam spravit?

System: RH:5.2, kernel 2.0.35-2

					DIK

         _____
 /____/  /_/   /_/ /_/ _\__, /  \___/ /_/ singer na fornax.elf.stuba.sk      /
                       /____/             http://fornax.elf.stuba.sk/~singer
Martin Spevak				  tel.c.: +421 07 - 448 888 05  /
Na pasekach 14, 831 06 Bratislava, Slovensko___________________________/