Divny clanek p. Zajicka v News on 'Net (long)

Středa Srpen 16 16:24:21 CEST 2000

On Wed, 16 Aug 2000, Petr Balas wrote:

> Ehm a jste si jisty, ze vite o cem mluvite?

Jo, myslel jsem pritom na to, ze nechava programovat ovladace pro jadro
obycejne "uzivatele" a zaroven system umoznuje obycejnym programum prevzit
kompletni kontrolu nad systemem (W'9x). Nejak se mi to zkratilo :-(

> A to jste zjistil kde? MS zacina vyzadovat CERTIFIKACI ovladacu, t.j.
> firma ji posle ovladac, MS otestuje, ze ten ovladac neshodi pocitac,
> pote jej elektronicky podepise a je to. Po zkusenostech s nekterymi
> ovladaci se ji vubec nedivim.

Bylo to vyjadreni vyrobce nejakeho HW ve smyslu, ze "full featured"
ovladac nebude nikdy certifikovany, protoze firma nepreda svuj (mozna i
patentovany) kod M$. Bylo tam primo napsano, ze certifikace vyzaduje
ovladac se zdrojaky (podle me by se bez nej i ztratil smysl certifikace).

Jak je to dnes, to nevim. Potreboval jsem to kdysi pro uplne nove NT 4.0.

--
                        Milan Kerslager