Divny clanek p. Zajicka v News on 'Net (long)

Petr Balas petr-news na petrbalas.cz
Středa Srpen 16 20:57:16 CEST 2000

Hi

"Milan Kerslager" <milan.kerslager na spsselib.hiedu.cz> wrote in message
news:Pine.LNX.4.10.10008161610060.19977-100000 na pluto.spsselib.hiedu.cz...

> Bylo to vyjadreni vyrobce nejakeho HW ve smyslu, ze "full featured"
> ovladac nebude nikdy certifikovany, protoze firma nepreda svuj (mozna i
> patentovany) kod M$. Bylo tam primo napsano, ze certifikace vyzaduje
> ovladac se zdrojaky (podle me by se bez nej i ztratil smysl certifikace).
>
> Jak je to dnes, to nevim. Potreboval jsem to kdysi pro uplne nove NT 4.0.

To me osobne zni jako nesmysl. Nebylo to spis tak, ze ten slavny "full
featured"¨
driver delal spoustu veci, co vubec delat nemel a MS jim ho proste odmitl
takto certifikovat? A ze by pak toto byla pouha vymluva?

Petr Balas (petr at petrbalas dot cz)