Mozilla

Čtvrtek Srpen 17 07:38:10 CEST 2000

Ahojte,

  mozno to sem celkom nepatri. Stiahol som si mozillu M17 a vzdy, ked je
na stranke nejaka java, sa zacne vyhovarat, ze nema Plugin Downloader
Plugin. Pocul som, ze by v Mozille mala java fungovat, len zatial sa mi
nepodarilo prist na to kde ten plugin najst. Hlaska tvrdi, ze na stranke
www.netscape.com, no tam a ani na mozilla.org som nic nenasiel. Mozno som
dobre nehladal. Viete mi pomoct?

Vdaka.

PS: jdk a jre mam nainstalovane v adresary /opt, ze by ju nedokazala najst?

PSS: robilo mi to aj v starsich M16 a M15, starsie som neskusal.

Opis hlasky: (nechce sa dat skopirovat potvora.)
Netscape cannot find the Plugin Downloader Plugin. Without the Plugin
Downloader Plugin, you cannot automatically download and install plugins.
Please visit http://www.netscape.com/ to install the Plugin Downloader
Plugin.

--
Marian Cavojsky