OpenGL pro XFREE-4.0.0 od projektu DRI (ATI RAGE 128,Matrox G200/G400 )

Kralik kralik.w na atlas.cz
Čtvrtek Srpen 17 08:01:14 CEST 2000

Dobry den
CHtel jsem se zeptat jestli se uz nekomu podarilo rozchodit OpenGL na
serveru XFREE-4.0.0 s pomoci projektu DRI,
Hlavne by mne zajimalo jestli se to povedlo na ATI kartach chipem ati rage
128 nebo ati rage 128 pro ?? Na tento projekt jsem se dostal z webu ATI.
Narazil jsem na problem: postupoval jsem podle jejich navodu a dosel jsem k
casti ktera popisuje navod ke stazeni. To jsem ale nepochopil a nepovedlo se
mi to stahnout.

									S pozdravem TOMAS KRAL
                                                 /\/'^'\/\
                                                 \( O O )/
 * Nejlepsim prostredkem, jak uskutecnit sve sny, je - probudit se.  *
 *   www.volny.cz/kralik.w       	            kralik na egarden.cz*
 *	egarden.cz/~kralik/                     kral2 na cedric.vabo.cz *
 *                                             kralik.w na seznam.cz    *