Divny clanek p. Zajicka v News on 'Net (long)

Jirka 'Eagle' Novák eagle na unicode.cz
Čtvrtek Srpen 17 09:37:40 CEST 2000

> Bylo to vyjadreni vyrobce nejakeho HW ve smyslu, ze "full featured"
> ovladac nebude nikdy certifikovany, protoze firma nepreda svuj (mozna i
> patentovany) kod M$. Bylo tam primo napsano, ze certifikace vyzaduje
> ovladac se zdrojaky (podle me by se bez nej i ztratil smysl certifikace).
>
> Jak je to dnes, to nevim. Potreboval jsem to kdysi pro uplne nove NT 4.0.
>
> --
>                         Milan Kerslager

Nebyl podobny problem s mysi Genius? To prostredni cudlitko :-) tam hrozne
dlouho nechodilo. A tenkrat (kdyz se zacinaly prodavat Win95) se rikalo, ze
je to proto, ze fa Genius odmitla Microsoftu nekde neco dat nebo podepsat.
Uz je to davno, nepamatuju se. Pritom 3 cudlitka fungovaly u Logitechu bez
problemu.

--
S pozdravem

Jirka "Eagle" Novak