Divny clanek p. Zajicka v News on 'Net (long)

Petr Balas petr-news na petrbalas.cz
Čtvrtek Srpen 17 15:11:31 CEST 2000

Hi

> Nee, prave naopak. S tim certifikovanym to temer vubec nechodilo, resp. to
> desne padalo. Ja jsem jim psal jen o novejsi verzi a odpoved byla
> automaticka (tedy predem pripraveny slint), ovladac prisel pak postou
> (Internet se v te dobe jeste moc nenosil). Tim se to vyresilo.
>
> Na druhou stranu, certifikace binarky bez zdrojaku by podle me byla
> saskarna. Overit jeji chovani experimentalnim zpusobem je (podle me)
> nemozne.

Na overeni je experimentalni zpusob docela vhodny - lze napsat testovatka,
ktera vyzkousi kde co. Naopak rozlejzat zdrojak neceho slozitejsiho je
problem znacne netrivialni.

BTW co to byl za typ HW (videokarta, sitovka, ...)? I vyrobce by byl
zajimavy, ale ne az zas tak nutny :-)

Petr Balas