100 MBit sit a linux

Dalibor Toman dtoman na fortech.cz
Čtvrtek Srpen 17 12:41:58 CEST 2000

> My tu mame 3Com Fast EtherLink XL 10/100Mb TX ethernet NIC (3C905B-TX)
> a nemal som s tym najmensi problem. Mame RedHat6.2, neviem, ako sa ta
karta
> tvari v SuSE, ale skuste.

Zaznamenal jsem zvlastni problemy v pripade, ze v serveru (RH 6.1 2.2.16-3)
byla 3X509B 100Mb a ostatni stanice (Windows, Linux) pouzivaly 10kove
sitovky (vetsinou take 3Com). DOchazelo ke kolizim, nektere stanice
komunikovaly OK, jine hure. Pakety vnitrni site chodily dobre, pakety
routovane z/do internetu mizerne. Po vymene 100vkove karty za desitku  se
vse srovnalo. Podotykam, ze stanice i server jsou pichnuty do jednoho
switche (3Com Dual Speed Switch).

Zdravi
D. Toman