100 MBit sit a linux

Petr Soucek petr na ryston.cz
Pondělí Srpen 21 21:19:21 CEST 2000

Michal Kubecek wrote:

> rostoucí počet kolizí. Diagnostické programy dokonce tvrdily, že karta
> má chybný checksum EPROM - pravděpodobně neměly data pro 3C905C. Nepomohly
> ani nejnovější drivery. Po výměně za 3C905C problémy okamžitě přestaly.

A jake nejnovejsi drivery jste pouzival? Ja jsem pro 3C905C pouzival drivery od 3COM a fungovaly jako brus. 3c59x od Donalda Beckera neumel 3C509C,
jen B, ted jsou v nem nejake velke zmeny, ale uz ne od Donalda Beckera.

Ten diagnosticky program vortex-diag snad nikdy dobre nefungoval, mozna na nekterych zcela specifickych kartach.

Mame 3C905B, 3C980 a 3C905C v siti vsude, a nikdy jsem na zadne problemy nenarazil (pod Linuxem asi 6 pocitacu, pod Win pres 30)
Naopak jsme meli problemy s Intel 100 MB kartou. Je videt, ze zkusenosti muzou byt ruzne.

Zdravi

Petr Soucek