Apache a "Code 304 - Not Modified"

znouza znouza na cl.cesnet.cz
Pátek Srpen 18 14:47:29 CEST 2000

pokud je to par stranek,pak
do tech stranek si nejlepe pridejte META tagy "No-Cache" a "expires">. pak
by vam to zadna dobra cache nemela cachovat (vyjma nekterych "expertu",
jak se zde jiz psalo).

pokud vice, tak nejaky modul, treba mod_expires apod

tm

Tomas Meinlschmidt, SBN3, MCP, MCP+I, MCSE, NetApp Filer & NetCache
PGP FP: 5C7C D286 9282 8264 C843 F02F 3FDE A655 9268 8FD3
    !K w(---) !O !M V PS+ PE Y+ PGP++ t+@ !5 X? R tv b+ !DI D+ G e>+++