gcc -nostdlib a _start a jaderne volani exit

xmail listy ric.linux na os3.os.ds.mfcr.cz
Pondělí Srpen 21 12:52:40 CEST 2000

> Funkce _exit() je funkce volajici prave a pouze syscall exit. Snazil jsem
> se akorat vysvetlit, proc je zde ten zmatek, ze jmeno syscallu podtrzitko
> nema, ale funkce ho ma (narozdil treba od fork).

Aha rozumim "knihovni funkce _exit dela to ze vola syscall exit"

Jinak funkci _start se predavaji parametry takto:
char *argv0,char *argv1,char *argv2,...,NULL,char *envp1, char *envp2,...,NULL

Richard Sputa