Oznameni: Ceske Type1 fonty pod GPL

xmail listy ric.linux na os3.os.ds.mfcr.cz
Pondělí Srpen 21 12:55:27 CEST 2000

HURA: tohle mi chybelo ke stesti.
Vim ze type1 fonty se pouzivaji k tisku.
Muze mne nekdo informovat o tom jak tyto fonty vypadaji na monitoru?
Bude k tomu treba nejaky rasterizer, nebo je dostatecne dobry ten co je primo v XFree?