Kvalita signalu WaveLan-Orinoco

Martin Edlman edlman na fortech.cz
Pondělí Srpen 21 12:53:41 CEST 2000

Roman DAVID wrote:

> Jo. Jmenuje se to wireless tools, ale s ovladacem od lucentu se mi to
> nepodarilo rozchodit. (firmware 6.x, driver 6.x).
> Fungovalo mi to jen s wvlan2 (nebo tak nejak), ktery je soucasti baliku
> PCMCIA (ten ovsem zase nema nejake ficury, jako ten od lucentu).

Lucenti driver nepodporuje tolik  wireless extension jako ten driver,
ktery je soucasti PCMCIA. A jelikoz wireless tools ziskavaj informace
preve pres wireless extensions, tak se od lucentiho driveru tolik
nedozvedej.

A co pouzit
# cat /proc/net/wireless

bohuzel ale nevim, co ktery cislo presne predstavuje - teda jakou
velicinu (z jmen sice tusim) a v jakych jednotkach.

--

Martin Edlman
Fortech s.r.o, Litomysl