Kvalita signalu WaveLan-Orinoco

Roman DAVID rdavid na danet.cz
Pondělí Srpen 21 14:39:41 CEST 2000

Martin Edlman wrote:

> Lucenti driver nepodporuje tolik  wireless extension jako ten driver,
> ktery je soucasti PCMCIA. A jelikoz wireless tools ziskavaj informace
> preve pres wireless extensions, tak se od lucentiho driveru tolik
> nedozvedej.
>
> A co pouzit
> # cat /proc/net/wireless

Pri pouziti lucentoveho driveru se clovek v /proc/net/wireless
vubec niceho nedocte :-( Proste to nepouziva :-((
A pokud vim (mozna je to blabol), tak wireless tools berou info o
signalu
z tohoto souboru.
Mozna je cely zadrhel v tom, ze driver od lucentu vytvori napr.
interface
eth0, kdezto driver z PCMCIA vytvori wvlan0.

Roman