modem Diamond SupraMax 56i a TV karta AVER

Zdeněk Štěpánek zstepanek na atlas.cz
Pondělí Srpen 21 23:48:22 CEST 2000

Zdravim

Vim, ze s internimy modemy je v Linuxu velky problem, ze vetsinou nejdou,
ale presto bych se chtel zeptat, jestli nekdo nemate zkusenosti, jak
zprovoznit SUBJ modem. Mam na nem vlastne seriovy port (ve Win). Pri bootu
Linuxu (PhatLinux, klon RedHatu, verzi jadra nevim) se mi hlasi pouze dva
seriaky (ttyS0, ttyS1), dalsi ne. Na www.winmodems.org (myslim, ze to tak
bylo) napsanej neni.

Druhy problem se tyka zprovozneni TV karty Aver TVPhone. Stahnul sem si
kwintv-0.7.5.tar.gz, ale pri kompilaci mi to hlasilo neco sileneho.  Jsem
uplny zacatecnik, takze by mohla byt chyba i ve me. V instalacnim navodu ke
kwintv se pise, ze je potreba mit v jadru ovladace Video4Linux. Ja ale
nevim, jestli tam sou, nemam sebemensi potuchu, jak to zjistit. Jsou tyto
ovladace v RedHatu nebo v PhatLinuxu? Od ktere verze?

Diky moc vsem za kazde nakopnuti.

Zdenek