modem Diamond SupraMax 56i a TV karta AVER

Jan Vitek vitekj2 na student.fsid.cvut.cz
Sobota Srpen 26 15:04:28 CEST 2000

Opravdove interni modemy pod linuxem funguji perfektne, problem je s tzv.
winmodemy.

Pokud je to SupraMax na PCI pak je to cisty winmodem a tim padem pro Linux
nejspis naprosto nepouzitelny.

--
Jan Vitek <vejtis at bigfoot.com>
http://www.penguin.cz/~vejtis/