Kvalita signalu WaveLan-Orinoco

Daniel Prynych Daniel.Prynych na hornet.cz
Úterý Srpen 22 06:16:41 CEST 2000

Musite pouzit starsi verzi 17.
Pak to bezi s ovladacemi od Lucentu.
Pr. Wavelan Orinoko 11MB frim. 6.04 driv. 6.0
Dan

lo        no wireless extensions.

eth0      no wireless extensions.

eth1      WaveLAN/IEEE  Channel:1
          Link quality:18/92  Signal level:173/153  Noise level:156/153
          Rx invalid nwid:0  invalid crypt:0  invalid misc:2