Kvalita signalu WaveLan-Orinoco

Daniel Prynych Daniel.Prynych na hornet.cz
Úterý Srpen 22 06:22:51 CEST 2000

Nemohu s Vami souhlasit viz
Inter-|sta|  Quality       |  Discarded packets
 face |tus|link level noise| nwid crypt  misc
  eth1: 00   18. 173.  156.     0     0     2

Navolil jste pri prekladu jadra wireless (bez vyznaceni ovladace)
Na nekterych strojich to bylo pro generaci /proc/net/wireless nutne,
na nekterych ne. Zavislost jsem nehledal (zatim).
Dan