OT: "prohledejte archiv!" (was: vytvoreni vlastni (mini)distribuce)

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Úterý Srpen 22 09:41:31 CEST 2000

> jo, to bude ono. Kdyz clovek hleda klicova slova jako "create own distrib"
> podobne. Tak se k vysledku vazne nedobere.

Souhlasim s Vami. Taky, kdyz neco hledam, obvykle me napadaji klicova slova,
ktera jsou kupodivu k nicemu. Pak se radej zeptam, byt riskuju poslani tam,
kde uz jsem byl.
Presne ten samy dotaz jsem v teto konferenci vznesl zhruba pred pul rokem a
dostal jsem od pana Janika odkaz na Linux from scratch. Od te doby se tu na
to ptali dalsi dva lidi. I odpovedel jsem jim odkazem na Linux from scratch.
Vam jsem se chystal odpovedet stejne, ale nekdo me uz predesel -:)
Dival jste se do archivu? Neptam se proto, ze bych Vas chtel dusit za to, ze
nedival. Spis se chci utvrdit v presvedceni, ze (pokud jste se dival a nic
nenasel) je zbytecnost na dotazy v konferenci odpovidat "prohledejte
archiv!".

Navrh vsem ucastnikum: Pokud se tu nekdo pta na neco, co tu uz bylo,
neodpovidejte mu, prosim, "prohledejte archiv!". O existenci archivu, je
kazdy upozornen pri prihlaseni do konference, nehlede k tomu, ze tato
informace je prilozena automaticky ke kazde zprave. Pokud mu chcete pomoct,
tak mu odpovezte, pokud vas jeho dotaz prudi tak ho ignorujte. Odpoved
"prohledejte archiv!" vam bere cas a tazateli je na prd! Bud jiz archiv
prohledal a nic nenasel, nebo, i pres nekolikera upozorneni na archiv,
neprohledal a vas mejl ho k tomu zrejme neprinuti.

S pozdravem Zdenek Bohm

P.S. Za trest, za tuhle promluvu, ktera je stejne na nic jako "prohledejte
archiv!" si udeluji trest, ze dokud bude fungovat tato konference, pak ja
(pripadne vsichni moji potomci-:)) vzdycky trpelive odpovim na dotaz
shanejici se po Linux form scratch -:)

P.P.S. Vsechny reakce, prosim, posilejte soukrome. Nadavky jsou povolene -:)