OT: "prohledejte archiv!" (was: vytvoreni vlastni (mini)distribuce)

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Úterý Srpen 22 14:05:22 CEST 2000

On Tue, 22 Aug 2000, Zdenek Bohm wrote:

> Navrh vsem ucastnikum: Pokud se tu nekdo pta na neco, co tu uz bylo,
> neodpovidejte mu, prosim, "prohledejte archiv!". O existenci archivu, je
> kazdy upozornen pri prihlaseni do konference, nehlede k tomu, ze tato
> informace je prilozena automaticky ke kazde zprave. Pokud mu chcete pomoct,
> tak mu odpovezte, pokud vas jeho dotaz prudi tak ho ignorujte. Odpoved
> "prohledejte archiv!" vam bere cas a tazateli je na prd! Bud jiz archiv
> prohledal a nic nenasel, nebo, i pres nekolikera upozorneni na archiv,
> neprohledal a vas mejl ho k tomu zrejme neprinuti.

Tak nevim, k cemu ten archiv vlastne je? Kazda SLUSNA konference ma svuj
archiv, a kazdy SLUSNY clovek drive nez polozi dotaz by mel tento archiv
navstivit! K cemu se potom delali lidi s vyhledavacem, kdyz ho nemam
pouzivat? Co se vam zda na tomto postupu spatneho? Pokud je ten
prohledavac spatny a nehleda to co by mel, tak to  jiste stoji za zvazeni,
indexovyvh prohledavacu je v dnesni dobe vice, ale opakovat porad odpovedi
na ty stejne otazky prece neni k nicemu!!!

Chvilu Vas to bavit bude, ale pokud stejny dotaz dostanete za mesic po 6,
opravdu radeji odkazete cloveka do archivu. A vubec je mylne, ze kdyz
nekoho odkazu do archivu, tak mu nechci poradit. Ba prave NAOPAK!
Vetsinou je v tom archivu zmineno alespon jednou NEJAKE reseni nebo
alespon cesta, takze ta rada pouzit archiv je naprosto korektni.
To ze existuje archiv zrejme vetsina lidi vi, ale to vubec nema nic
spolecneho s tim, jestli ho pouziji. A o tom to prave cele je, samozrejme
daleko pohodlnejsi je cekat na reseni nez ho najit sam...

Ja jsem nasel x-krat svoji odpoved primo v archivu (samozrejme v jine
konferenci), stacilo proste vynalozit namahu a uvedeny archiv navstivit.
Volba klicovych slov je samozrejme problem, vetsinou ale volim klasicky
anglicky termin a nemam problem.

R.V.

| Radek Vybiral				           Radek.Vybiral @ vsb.cz |
| Technical University of Ostrava               http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                    GSM: +420 602 473 670 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
| NEW! Czech: Sluzby automobilistum	          http://www.automobil.cz |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |