Linux zaciname programovat - zkusenosti??

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Úterý Srpen 22 14:38:02 CEST 2000

Ahoj vsem,

prave jsem se vratil z hradu... Pardon, to je tim horkem-:) Prave jsem se
vratil z navstevy knihkupectvi a zjistil jsem, ze radu knizek o Linuxu
rozsirila tlusta bichle autoru Stones a Mitchell jmenujici se Linux zaciname
programovat. Zbezne jsem ji prohledl (jako novacek, neb s programovanim pro
Linux mam zkusenosti zatim minimalni) a mam z ni tak trochu pocit jako z
dortu pejska a kocicky. Zacina to slibne - ceckem (bez diakritiky ma tenhle
jazyk fakt zajimavy nazev), pokracuje pres programovani shellu, kousne do
curses, tcl, perlu, GTK+ atd.
Napriklad popisu makefile je venovano dvacet stranek, ale kdyz jsem to tak
prohlidl, dalo by se to zestrucnit tak na pet.
Na druhou stranu je to jedina knizka o programovani pod Linuxem, jakou jsem
dosud videl a tak vaham, koupit, nekoupit....
Je tu, prosim, nejaky zkuseny linuxovy programator, co ji zna a mohl by
zhodnotit jeji kvality? Prece jenom vyplacnout 790Kc, abych casem zjistil ze
neni k nicemu se mi moc nechce.

S pozdravem Zdenek Bohm