Samba a logovani

kratochvil na rcd.cz kratochvil na rcd.cz
Středa Srpen 23 13:33:34 CEST 2000

Preji dobreho dne.

Prohledal jsem dokumentaci a manualove stranky.
Samozrejme tez archiv teto konference.

Nasel jsem mnohe, ale nikoliv odpoved na otazku :

Jak nastavit Sambu, aby logovala prihlaseni a odhlaseni do domeny.

os level = 34
domain master = yes
domain logons = yes

Jeste jeden doplnujici dotazek ?
Cituji cast diskuze z teto konference.

> [...]
> vyhodi chybu "Seznam uzivatelu ted nelze zobrazit, zkuste to pozdeji" :) a
> samba zaloguje neco jako "INVALID PIPE HANDLE".
>
> Pro jistotu se vsak ptam, opravdu to jeste neni implementovane, nebo jsem ja
> trubka ?

>Neni to implementovane. Je tam totiz nejaky problem v dokumentaci toho
>volani. V samba konferenci psali neco o tom, ze produkt nejake treti firmy umi zobrazit seznam uzivatelu, ale explorer nikoliv. Se stabilni podporou se pocita az v nove rade samby 3.x.x.
>Ale melo by to chodit, pokud se tam lide zadaji rucne.

Rucne ? Do jakeho souboru v jakem formatu ? Na prac. stanici nebo
Linux serveru ?

Diky za odpoved.

>Mozna je ale problem v ceske verzi windows, vcera jsem
>konfiguroval domenu pro NT a anlicka workstation se okamzite do domeny
>prihlasila a vsechno OK, vedle stojici ceska spadla pri kazdem logovani do
>modre obrazovky s tim, ze logon process vratil misto ocekavane 0 petku.
>Obe mely stejnou konfiguraci a SP5, proste neco je jinak...

>Snazte se migrovat na sambu 2.0.6, ta petkova ma nad glibc2.1 nejake
>problemy se zamykanim souboru. 6 vcera jeste nebyla vypustena, ale ocekava
> [...]

Nevite prosim jak pokracuje projekt Samba TNG ?
Lze tuto verzi zkompilovat pro RH 4.2  kernel 2.0.36 gcc 2.7.2.1
.
Diky za odpovedi

Kratochvil Jan