Samba a logovani

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Středa Srpen 23 18:21:15 CEST 2000

On Wed, 23 Aug 2000 kratochvil na rcd.cz wrote:

> os level = 34
> domain master = yes
> domain logons = yes

debug level = 3 ,plus minus 1

> Rucne ? Do jakeho souboru v jakem formatu ? Na prac. stanici nebo
> Linux serveru ?

Na stanici. Je to nekde v registru. Ale jak se to presne dela
netusim. Videl jsem sit, kde presli z NT na linux a na stanicich zustalo
nastevene user sharing, chodilo to dost bidne, takze bych to ani moc
nedoporucoval.

> Nevite prosim jak pokracuje projekt Samba TNG ?
> Lze tuto verzi zkompilovat pro RH 4.2  kernel 2.0.36 gcc 2.7.2.1

Mam za to, ze pomalu, ale jiste. Preklad by mel byt mozny, ale pokud je to
RH 4.2, tak predpokladam, ze se jedna o nejakou 486 s malo pameti a tak to
bude trochu casove narocnejsi.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Spatril jsem ji tak jak ji panbuh stvoril.
  A stal se ateistou.