OT: "prohledejte archiv!"

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Středa Srpen 23 14:15:15 CEST 2000

On Tue, 22 Aug 2000, Petr Tomasek wrote:

> On Tue, 22 Aug 2000, Radek Vybiral wrote:
>
> : Tak nevim, k cemu ten archiv vlastne je? Kazda SLUSNA konference ma svuj
> : archiv, a kazdy SLUSNY clovek drive nez polozi dotaz by mel tento archiv
> : navstivit! K cemu se potom delali lidi s vyhledavacem, kdyz ho nemam
> : pouzivat?
>
> Ach jo! To neznate dialupisty, kteri se snazi usetrit kazdy impulz?
> Vite preci, jak "inteligentne" je vyhledavani v archivu udelano...

Na to jsem presne cekal, kdo se prvni ozve s tim, ze dialupsta proste
nemuze pouzivat zadne hledani, on jenom muze poslat mail a cekat na
odpoved....

Samozrejme taky pracuju pres dial-up, takze taky vim, ze jsou impulsy
drahe. Ale ta cena, kterou stravim hledanim odpovedi se mi bohate vrati v
tom, ze budu mit daleko vice jasno, jak jsem k reseni prisel, nez pouze
udelam presne to, co mi nekdo poradi bez toho, ze bych vedel, co delam.

Jinak to hledani neni zase az tak hrozne. Pokud pouziju www.linuxdoc.org
pro ruzna HOWTO, www.hotbot.com pro specificke otazky a www.dejanews.com
pro prohledavani diskuznich skupin je to vetsinou vse, co pouzivam.
Tohle se da zvladnout i na dial-upu, vtip je samozrejme v tom UMET SE
ZEPTAT, coz povazuji v dnesni dobe za nejvetsi problem. Ten kdo umi
otevrit Outlook, napsat 4 radky a zmacknout SEND podle meho NEPRACUJE s
Internetem, protoze prace s Inetem je predevsim o vyhledavani informaci.

Pokud si myslite, ze to prohledavani archivu konference linux@ udelano
spatne, pak to lze resit napriklad tak, ze CZLUG muze vypsat "grant"
napriklad na 1000,- Kc na zrealizovani opravdu inteligentniho
prohledavani, coz by nemel byt vetsi problem, kdyz takovym resenim
disponuji ruzne portaly apod.

R.V.

| Radek Vybiral				           Radek.Vybiral @ vsb.cz |
| Technical University of Ostrava               http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                    GSM: +420 602 473 670 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
| NEW! Czech: Sluzby automobilistum	          http://www.automobil.cz |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |