Linux zaciname programovat - zkusenosti??

Míla Kuchta mila.kuchta na atlas.cz
Čtvrtek Srpen 24 23:24:16 CEST 2000

Pavel na janik.cz napsal:
> Zdravim,

Napodobne. Jak jinak:-)

> knihu jsem bohuzel zatim nevidel, ale dovedu si to predstavit - muzete
> sem/mi prosim nekdo napsat, kdo provadel jazykovou/odbornou korekturu?
> Predpokladam, ze nakladatel chtel usetrit na odbornem korektorovi ( tedy ze
> zadna odborna korektura nebyla :-)) a podle toho kniha vypadala. Delal jsem
> korekturu nekolika knih pro tohoto nakladatele a jestli kniha vypada tak,
> jako jsem je ja dostaval ke korekture, tak preji hodne peknych chvil
> stravenych nad lustenim knihy :-(

To mi povidejte. Zrovna ji ctu, a jeste jsem se nesetkal se strankou, kde by
nebyly alespon tri/ctyri pravopisne, stylisticke, nebo dokonce logicke chyby.
A tech preklepu :-|.

Zaver: Neni to spatna knizka. Obcas zachazi prilis do detailu, nekdy naopak
dost zjednodusuje, ale ten preklad, to je opravdu hruza. Computer press by
se mel stydet, az by se mu vyrazka na zadku delala:-)

S pozdravem

Mila Kuchta