Linux zaciname programovat - zkusenosti??

Pavel na Janik.cz Pavel na Janik.cz
Čtvrtek Srpen 24 09:11:24 CEST 2000

Zdravim,

> To se presne stalo. Kniha je obsahove velice hezka, ale je v ni
> podle meho odhadu 5000-10000 chyb/preklepu. Korektury byly zrejme
> velmi silne odflaknute.

knihu jsem bohuzel zatim nevidel, ale dovedu si to predstavit - muzete
sem/mi prosim nekdo napsat, kdo provadel jazykovou/odbornou korekturu?
Predpokladam, ze nakladatel chtel usetrit na odbornem korektorovi ( tedy ze
zadna odborna korektura nebyla :-)) a podle toho kniha vypadala. Delal jsem
korekturu nekolika knih pro tohoto nakladatele a jestli kniha vypada tak,
jako jsem je ja dostaval ke korekture, tak preji hodne peknych chvil
stravenych nad lustenim knihy :-(
--
Pavel Janik ml.
Pavel na Janik.cz