mount -t nfs

Ing.Radek Skoták skotak-list na blansko.cz
Pátek Srpen 25 15:40:49 CEST 2000

	Nazdar vsem,
nekolik tydnu jsem bez problemu pouzival nasledujici prikaz:

	mount -t nfs 172.16.0.2:/home/sdilene/tahac /mnt/tahac

jenze ted z niceho nic zacal hlasit nasledujici hlasku:

	mount: fs type nfs not supported by kernel

hlaska je celkem srozumitelna, ale ten prikaz fungoval naprosto bez
problemu dost dlouho a jadro jsem nemenil, ani jsem nijak neupravoval
konfiguraci serveru.

Vite nekdo kde je chyba ?

Pro upresneni: mount davam na PC s jadrem 2.0.36 (redhat 5.2)
vzdaleny system ma jadro 2.2.5-15 (Redhat 6.0 - tusim)

Ing. Radek Skoták - informatika
Městský úřad Blansko,Nám. Svobody 3, 678 24 Blansko

tel: 0506/416889,0506/414225
fax: 0506/413586

e-mail: skotak na blansko.cz