max. velikost paketu

Jaroslav Cibulka jaci na econet.cz
Pátek Srpen 25 16:32:33 CEST 2000

> man ifconfig, parametry mtu a mru

coz je sice pravda, ale neni to v tomto pripade az zadna vyhra...

Myslim si, ze zkratit MTU na tak malo povede k zvyseni rezie
prenosu, ktery uz muze byt citit. To ale neni tak hrozny
(koneckoncu se to naopak snizi pocet a velikost opakovanych
paketu), ale rekl bych ze v tomhle pripade je na vine jednoznacne
spatna linka bezdratu.
Sice vam pujde ping, alepri zatizeni ty linky to stejne pujde do
velky ztratovosti.
Spis bych resil primarni problem - tj. spatnou linku. Mnohdy
opravdu staci malo a signal je vyrzne lepsi. To nemluvim jen o jeho
sile ale hlavne kvalite. Bohuzel mam pocit, ze dneska bezdrat dela
komercne spousty lidi, kteri o radiotechnice, antenach apod nemaji
moc paru...(ja si myslim treba ze toho vim dost, ale kdyz slysim
naseho "dvorniho antenare", tak se obcas nestacim divit :)))

..takze rada: zkontrolovat anteny, kabely, konektory.
(a nekupovat sunt konektory za par kacek - tady se
kvalita fakt projevuje:)  Zamyslet se nad moznosti ruseni
vzhedem vyzarovaku anteny..... .... ...

JaCi

 E C O n e t     - J a r o s l a v   C i b u l k a
Sprava vyp. a kanc. techniky, skoleni, internet ....
   tel.:  019/7223472     0602/348191