Chybajuce *.h

Valter valter na atlas.cz
Sobota Srpen 26 12:53:07 CEST 2000

> byteswap.h   ... libc6-dev
To vyzera nadejne, pretoze mam iba libc5

> bytesex.h    ... ???
> selectbits.h ... gcc
Pri egcs-2.91.66 to nie je, takze hladat dalej

Takze tu su tie dalsie *.h  /* kompilator zastavi pri prvej
chybe, tak
to chvilu trva, nez to clovek skompletuje :-( */

/usr/include/gnu/types.h
zvysok je z /usr/include
stdio_lim.h
huge_val.h
mathcalls.h
posix_1.h
posix_2.h
posix_opt.h
local_lim.h
socketbits.h
sockaddrcom.h
errnos.h
confname.h
statbuf.h
sigset.h
signum.h
sigaction.h
sigcontext.h

PS: Pekan zbierka. Mladencom z heroine.virtual sa nechce
    v readme udavat co vsetko pouzily a potom z toho vznika
    takyto choas.
PPS:smpeg z RH 6.2 powertools mi nevyhovuje (mam narenderovane
    obrazky v rozliseni pre mpeg-movie a nemam cas ich renderovat
    znovu pre smpeg (cez 200 hodin prace 2 CPU)
Valter @ SFK Acorn Senec, Slovak Republic
Europe, Earth, Solar System, Milky Way
134-th Dimension, Universe #6482311246243