Chybajuce *.h

David Kuzela david na kuzela.cz
Pondělí Srpen 28 15:04:21 CEST 2000

Valter pise:

> To vyzera nadejne, pretoze mam iba libc5

> Pri egcs-2.91.66 to nie je, takze hladat dalej

twoflower:~$ dpkg -S selectbits.h
gcc: /usr/lib/gcc-lib/i386-linux/2.95.2/include/selectbits.h
twoflower:~$ dpkg -l gcc |tail -1
ii  gcc             2.95.2-12      The GNU C compiler.

> Takze tu su tie dalsie *.h  /* kompilator zastavi pri prvej
> chybe, tak
> to chvilu trva, nez to clovek skompletuje :-( */

> [...]

Povetsinou se jedna o hlavickove soubory z libc6-dev.

> PS: Pekan zbierka. Mladencom z heroine.virtual sa nechce
>     v readme udavat co vsetko pouzily a potom z toho vznika
>     takyto choas.

Vzhledem k tomu, ze jsou to vetsinou standardni hlavickove soubory,
ani se jim nedivim, ze na jejich pouziti prilis neupozornuji.

--
                                   David Kužela