Telnet, RH 6.0

Martin Hablak matoha na miesto.sk
Neděle Srpen 27 10:54:31 CEST 2000

Dorby den,
	potreboval by som konfigurovat linux cez telnet. Na to sa potrebuje
prihlasti cez telnet ako root. Iba ze to ide iba tak ze sa lognem ako user a
potom cez "su" ako root. Vsetko je OK len prikazy ako ifconfig nie su k
dispozicii. Nedal by sa nejako nastavit telnet aby som sa mohlo priamo
lognut ako root tak ako ked sedim za masinou. O bezpecnost v tomto pripade
nejde v sieti su len 2 pc a oba su tu vedla mna :-).

	S telnetom mam este jeden problem. Ked dam list adresara ktory obsahuje
vacsi mnozstvo suborou tak ostane stat(ako keby zmrzol). Tiez to robi pri
spusteni MC, alebo make menuconfig. Toto robi iba ked sa na telnet pripojim
zo vzdialeneho stroja, lokalne to ide dobre.

	Preco na i386, 8MB-RAM, 250MB -HDD nejde nainstalovat RH 6.1? Chce to
nejaky device driver disk? Ten som si sitahol s RH ftp ale IDE CDrom
nezdetekuje(skusal som vymenit aj CD rom na ktorej to islo)

	vdaka za rady

		matoha na yo.cz