Kde najit MODULES, MenuConfig

Martin MaD Douda martin na douda.net
Neděle Srpen 27 17:38:36 CEST 2000

On Sun, 27 Aug 2000, Martin Klem wrote:

> Dobry den,
> par dotazu tykajicich se kompilace jadra:
>
> 1) Odkud mohu stahnout soubor modules-X.Y.Z.tar.gz? V navodu je psano, ze to
> bude nejspis tam, kde jsem vzal samotny kernel. Jenomze napr. na
> ftp.linux.cz jsem v adresari kernel nic takoveho nenasel.

V jakem navodu?

Zdrojaky modulu jsou obsazene ve zdrojakach jadra.

> 2) Po spusteni make menuconfig bych si rad vybral nektere polozky, ktere
> ovsem ve strukture nemuzu najit. Napriklad modul pro sitovku RTL8139 nemohu
> pri kernelu 2.2.16 v menu najit, pritom v 2.2.14 byla. V
> /usr/src/linux/drivers/net zdrojak pro sitovku je.
> Stejne je to napr. s podporou QoS, kterou nemohu najit a tim padem zvolit ke
> kompilaci.

Muze se stat, ze nemate povolene neco, co je nutne k podpore dane funkce,
a ta se pak nezobrazi.

Jinak QoS je v Networking options az dole, RTL8139 je v Network device
support/Ethernet (10 or 100 Mbit).

(Oboje beru podle 2.2.15).

						Martin

                        Martin "MaD" Douda
WEB:http://martin.douda.net/                 EMAIL:martin na douda.net
SMS:mad na gate.mobil.cz (up to 160 characters) PHONE:+420603752779
PGP:ID=0x6FE43023 Fingerprint:E495 11DA EF6E 0DD6 965A 54F3 888E CC9E 6FE4 3023
God is real, unless declared integer.