Kde najit MODULES, MenuConfig

Martin Klem klem na netdealer.cz
Neděle Srpen 27 17:57:02 CEST 2000

> V jakem navodu?
/usr/src/linux/Documentation/modules.txt a v Linux dokumentacni projekt

> Zdrojaky modulu jsou obsazene ve zdrojakach jadra.
Tzn. pokud stathnu cely ten 16MB soubor se zdrojaky, je tam naprosto
vsechno, co potrebuji?

> Muze se stat, ze nemate povolene neco, co je nutne k podpore dane funkce,
> a ta se pak nezobrazi.
>
> Jinak QoS je v Networking options az dole
Vim

>RTL8139 je v Network device support/Ethernet (10 or 100 Mbit).
Presne tam jsem vlezl, ale je tam daleko mene ovladacu nez v 2.2.14.
Nemyslim si, ze bych zjeveni RTL8139 mohl ovlnivnit zapnutim neceho jineho.

> (Oboje beru podle 2.2.15).
No prave.. Nemuze se to lisit?