Zvuk, Zvuk, zvukovka...

Míla Kuchta mila.kuchta na atlas.cz
Pondělí Srpen 28 03:03:54 CEST 2000

Zdravim,

Marek Siwek <marek.siwek na ei.cz> napsal:
> Zdravim,
> mam? problem s moji zvukovkou. Po upgradu pocitace jsem si nechal

Jo, to musite vedet vy, jestli to mate, nebo nemate. :-)

> zvukovku. PnP. Skomplikoval jadro 2.2.16 pro moduly, pouzil stary

Myslite s podporou pro dynamicke zavadeni modulu?

> isapnp.conf, stare modules.conf, a.. nejede. Pry je adresa 330 obsazena.

isapnptools nema s upgradem jadra nic spolecneho.

> Ale neni.
> Jediny mozny problem, jaky me napada, je ten, ze potrebuji nainstaloval
> wirousy a tu zvukovku inicializovat.

Dobry vtip:-)

> Ale neslo by to bez toho, nebo je
> jeste jiny problem?

<JOKE>
No, zrejme mate v pocitaci permoniky, kteri si na Vasi zvukovce hraji bitovy
ping-pong. Nedavno jsem je tam, shodou okolnosti take po generaci jadra,
nachytal a tak jsem na adresu 220 poslal pointer na lepsi hriste. Cilova
adresy byla dynamicky generovana, takze nevim kam odtahli, ale vypada to
tak, ze skoncili u Vas.
</JOKE>

Ted vazne.
Z toho, co jste nam rekl, tezko nekdo *uhodne*, kde delate chybu. Mohu Vas jen
ujistit, ze jste nenapsal nic, co by se dalo posoudit jako chybny postup.

1. Vybral jste spravny modul?
2. Nezapomel jste moduly prelozit?
3. Co mate v tom modules.conf?
4. Co mate za zvukovku?
5. Na jakem je portu?
6. Cetl jste man modprobe, insmod, lsmod ....?

S pozdravem

Mila Kuchta