jak vnutit do wordperfectu8 suse fonty

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Pondělí Srpen 28 07:17:17 CEST 2000

> A konecne se vyjadril co nefunguje.
> Co skusit mu je dodat do jeho adresare, nebo najit nekde konfiguracni
> soubor
> kde je zadano kde ty fonty jsou.
>
> Jinak wp nepouzivam takze vam nepovim - pouzivam pouze SO ktery ma take
> sve
> fonty zvlast a kasle na ty v X.

No, SO ma sice svoje fonty zvlast, ale neni pravda, ze by na ty v X kaslal.
Pouzivat je umi, kdyz se mu nainstaluji (podstrci). To WordPerfect pouziva
jen svych fontu a zadnych jinych. A na rozdil od SO si ani nenecha zadne
jine vnutit. Mel jsem WP nainstalovan, neni vubec spatny, oproti SO i
sviznejsi, ale protoze nebyla zadna moznost jak vyzrat na ceske fonty,
pokorne jsem se vratil zpet k SO.

Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA HOLDING a.s. Plzen
tel.:+420-019-7738059;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz