Reverzní záznam

Pondělí Srpen 28 08:39:53 CEST 2000

> Co je bezne pouzivane, jeste nemusi byt spravne. Osobne pouzivani vice
> zdrojovych A zaznamu pro jednu adresu povazuji za peknou prasarnu, ktera je
> jen zdrojem problemu, zvlaste kdyz se ji, pri dobrem navrhu, lze vzdy vyhnout.

	Osobni dojmy jsou jedna vec (tim myslim ty prasarny dle urcitych nalad
a pocitu lidi), druha vec jsou RFC. To, ze neco RFC primo zakazuje a
presto se vesele pouziva (ostatne, projedte si, na kolika i znamych
domenach Sleuth zarve, pripadne napr. francouzsky checker rovnou odmitne
zadost o registraci v tamnim NICu) a vetsina to nepovazuje za prasarnu
je take smutna skutecnost. Takze bych se primlouval k tomu, ze co neni
zakazano a nebo ma nejakou podporu v RFC by melo byt cistsi reseni nez
dojmy...

Vyvoj software, sprava siti, Unix, Web, Y2K  Anenska 11, 602 00  Brno