RE: Reverzní záznam - komentar

ivo hanuška - konference hanuska.conference na main.trade-cz.com
Pondělí Srpen 28 09:34:10 CEST 2000

No, on to je taky nejen problem s tim, ze to nekteri lidi delaji zamerne,
oni to take nektere OS delaji zamerne. Myslim tim treba MS WIN NT, ktery
takovym zpusobem resi load balancing.

A navic v tomto pripade kniha, kterou v tomto pripade povazuju za stezejni
komentar k BINDu a NAMEDu (DNS and BIND od Paula Albitze a Cricketa Liu)
rika, ze ackoliv se jedna o cinnost zakazanou v RFC je to jedina realna
moznost jak pomoci BINDu neco takoveho udelat a ze tedy je potreba zmenint
RFC. Navic treba sendmail si stezuje, kdyz se spoji podle A vety na hosta a
host se mu prihlasi jinym jmenem.

O CNAME a MTA mam svuj vlastni nazor. Generalne receno kombinace MX
ukazujici na CNAME je zakazana. Nicmene sendmail (od verze 8.8) umi
resolvocat i CNAME. Jenom to zbytecne zdrzuje (MTA musi prevest CNAME na A).

S pozdravem

Hanuska

-----Original Message-----
From: Ing. Pavel PaJaSoft Janousek [mailto:janousek na fonet.cz]
Sent: Monday, August 28, 2000 8:40 AM
To: linux na linux.cz
Subject: Re: Reverzní záznam

> Co je bezne pouzivane, jeste nemusi byt spravne. Osobne pouzivani vice
> zdrojovych A zaznamu pro jednu adresu povazuji za peknou prasarnu, ktera
je
> jen zdrojem problemu, zvlaste kdyz se ji, pri dobrem navrhu, lze vzdy
vyhnout.

	Osobni dojmy jsou jedna vec (tim myslim ty prasarny dle urcitych nalad
a pocitu lidi), druha vec jsou RFC. To, ze neco RFC primo zakazuje a
presto se vesele pouziva (ostatne, projedte si, na kolika i znamych
domenach Sleuth zarve, pripadne napr. francouzsky checker rovnou odmitne
zadost o registraci v tamnim NICu) a vetsina to nepovazuje za prasarnu
je take smutna skutecnost. Takze bych se primlouval k tomu, ze co neni
zakazano a nebo ma nejakou podporu v RFC by melo byt cistsi reseni nez
dojmy...

Vyvoj software, sprava siti, Unix, Web, Y2K  Anenska 11, 602 00  Brno