Jank upravit sources.list

Radek Hnilica radek_hnilica na linuxfan.com
Úterý Srpen 29 09:02:52 CEST 2000

Jan Marek wrote in message <39AA4D2B.E534D319 na pf.jcu.cz>...

>man sources.list nic?

Nic, ten o tom co chci ja nemluvi, nebo jsem to jeste nerozlustil.

>Jinak to funguje takto:
>
>deb file:/kde/je/zacatek/deb/stromu/ stable main
>
>apt pak bude file hledat v
>
>/kde/je/zacatek/deb/stromu/dists/stable/main/binary-i386
>
>Soubor Packages, kde musite mit popis baliku, zavislosti apod. a
>take krome jineho cestu k tomu baliku...

Tento postup znam, a dela presne to co nechci.  Je to jako skrabat se levou
nohou za pravym uchem.
Q: jak vytvorim ten Packages soubor?  Je to jednoduche, ale ja to nikdy
nemohu najit, uz mi to nekdo rikal, ale ja si to nepoznamenal, resp. to v
poznamkach nemohu najit.

>A pomoci:
>
># dpkg -i balik.deb
>
>by to neslo??? (proc to delat jednoduse, ze...)

Neslo. Toto preci nefunguje.  Pokud se nepletu, musi se psat:
# dpkg -i /velmi/dlouha/cesta/k/adresari/s/balikem/balik.deb

Blize vysvetlim situaci:
Rekompiluji se nekolik baliku, napriklad mohu vytvorit baliky k verzim,
ktere neexistuji.  Podivejte sa napriklad na RRDTool, to je v potato verze
1.0.7-5, ve woody 1.0.13-2 a autor ma jiz 1.0.25 pricemz 1.0.13 je z
2000/02/13.  Tedy rekompiluji si nekolik baliku (prip vytvorim vlastni) a ty
chci zpristupnit pres ftp, http, ci nfs pro program apt.  Mam tuseni,
respektive nekde zastrcene v hlave, ze jde nakonfigurovat apt tak, aby cetlo
deb baliky taky z adresare bez struktury a bez Packages souboru.  Jen nevim
jak jsem na to dosel, a jak to udelat.  Hledal jsem v man sources.list, v
prikladech na /usr/share/doc/apt a po ruznu.  Nicmene kyzenou informaci
nemohu neustale nalezti.

"Feel free to flame me with RTFM as long as you also tell me where in TFM to
R."