Vyreseno: xmodmap a ISO_Prev_Group a ISO_Next_Group

xmail listy ric.linux na os3.os.ds.mfcr.cz
Úterý Srpen 29 11:55:00 CEST 2000

Procházel jsem zdrojáky Xfree.
Po různých úpravách jsem zjistil, že to k ničemu nevede.
Dokonce jsem upravoval binárku Xserveru - zase to k ničemu nevedlo.

Po STRACování spuštění X jsem zjistil, že ať cokoli uděláte v Xserveru ono se to stejně přeplácne pomocí XKB mapy která je vytvořena pomocí xkbcomp při spouštění X.

Takže řešení je prosté - modifikuje se jeden konfigurační soubor XKB (konkrétně iso9995) a poté se pomocí Xmodmap nahraje klavesova mapa. Tato mapa tedy nebude fungovat pokud budete mít vyplé XKB extension - což však nikdo nedělá.

Těšte se tedy na mou klávesnici do X.

P.S.: ještě se pokusím vykoumat jak to udělat aby se nemusel modifikovat soubor iso9995, ale strčil se tam jiný pod jiným názvem - problém je v závislostech mezi soubory.

Richard Šputa