GPS Motorola Oncore a NTP

Jan Moravec javim na czech.net
Úterý Srpen 29 12:05:48 CEST 2000

Hezky den

Uz se s tim peru celkem dlouho ... bohuzel stale bez uspechu. Mozna se tim
uz zabyvam tak dlouho, ze me to jednoduche reseni nenapada, kdo vi ...
Mam zdrojaky k 'ntp-4.0.99k' Dale mam funkcni (napr minicom je schopen si
s ni povidat) GPS v %subj. Jak jsem v dokumentaci zjistil, je v teto verzi
ntp podpora primo pro Oncore GPS, jenze nevim, jak ji zakompilovat.
Pri pouziti ./configure --enable-ONCORE mi stale tvrdi:
checking for ONCORE Motorola VP/UT Oncore GPS... no
Dale jsem v dokumentaci nasel popis driveru pro tu motorolu:

Synopsis

Address: 127.127.30.u
Reference ID: GPS
Driver ID: ONCORE
Serial Port: /dev/oncore.serial.u;  9600 baud, 8-bits, no parity.
PPS Port: /dev/oncore.pps.u;  PPS_CAPTUREASSERT required, PPS_OFFSETASSERT
supported.
Configuration File: /etc/ntp.oncoreu or, /etc/ntp.oncore.u, or
/etc/ntp.oncore.

Z toho ale take nejsem nijak moudry ...

Mozna se motam uplne zbytecne, protoze jsem neco prehledl, ale nevim co
... nema s tim nekdo zkusenosti ??? Beha nekomu kombinace %subj ??? Nebo
alespon, jak presvedcit tu GPSku, aby posilala NMEA retezec ???

				Diky
						Jan Moravec

Jan Moravec                                  LUKO CZECH-NET
email: javim na czech.net                       Argentinska 38
phone: +420-2-20385385                       170 00 Praha 7
fax:   +420-2-20385112                       Czech Republic
CZECH-NET SUPPORT line: +420-2-20385444,  support na czech.net