GPS Motorola Oncore a NTP

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Úterý Srpen 29 13:16:27 CEST 2000

Jan Moravec wrote:
> Mozna se motam uplne zbytecne, protoze jsem neco prehledl, ale nevim co
> ... nema s tim nekdo zkusenosti ??? Beha nekomu kombinace %subj ??? Nebo
> alespon, jak presvedcit tu GPSku, aby posilala NMEA retezec ???

Prepnuti na NMEA s 4800b/s je binarni prikaz: @@Ci<CR><LF>
nebo s PC Controller je to prikaz: ioformat 1
prepnuti zpet na Motorolu je: $PMOTG,FOR,0<CR><LF>
Funguje to jen pro Oncore GT, dle nekoho i pro Oncore UT.
Oncore VT NMEA neumi.
Tim se problem posune jen k mistu, jak rozchodit NMEA GPSku. :-)
Jsem zlehka zkusil, ale ntp3 to nezralo. Na hlubsi vyzkum nebyl cas.
Stejne to budu muset letos nejak rozchodit (mame Meinberg GPS167).

	Majkl (majkl na tesnet.cz)