cas & time zone

Jiri Arazim Jiri_Arazim na datart.cz
Úterý Srpen 29 17:00:44 CEST 2000

Zdravim vsechny,

resim tu jeden problek s casem, upgradoval jsem redhat 5.2 na redhat
6.2 a driv mi tam bezel xntpd na synchronizaci casu, vse bylo v
pohode a i time zone byla spravna. Po upgrade mi to nejak nefunguje a
kdyz zadam date tak to vypise time zone EDT, coz nechci, protoze po
spusteni xntp mi to posune cas o nekolik hodin dozadu.
Drive vse fungovalo v poradku. Time zone mam nastavene v souboru
/etc/sysconfig/clock
na
ZONE="Europe/Prague"

ale at tam nastavim cokoliv tak se nic nemeni.

Nevite nekdo jak toto opravit, na ostatnich linuxech s tim problem
nemam, jen na jedne.

Dekuji

Jirka Arazim

mailto:jiri_arazim na datart.cz