Zjisteni IP druhe strany na urcitych protokolech

Michal Samek spec_list na tony.cz
Středa Srpen 30 10:54:41 CEST 2000

> Pak budou vsechny jine domeny vykopnuty uz jen pri pokusu o spojeni na SMTP
> port. Dokonce slusne mailery vam dovoli si tam dat nejakou peknou hlasku
> (sendmail neznam). Taky jsem se potykal s timto problemem, nas server
> mezitim rozeslal asi milion mailu.

Opravdu? Tak to se mi asi nepovedlo tak, jak jsem chtel.
Myslel jsem, ze pri zakazanem relay stejne sendmail prevezme
kazdou zpravu (co kdyby tam bylo neco pro lokalni uzivatele) akorat
odmita vse, co neni vylozene pro nej... Kazdopadne nechapu, co
je na tom 'majlovani' tak slozite, ze bych mel mesic studovat
rucni konfigurovani sendmajlu. Vyhodit sendmail???

Michal Samek